برای نمایش بهتر وب سایت از ورژن جدید مرورگر فایرفاکس یا گوگل کروم استفاده نمایید.

دانلود ورژن جدید فایرفاکس دانلود ورژن جدید کروم
logo

شبکه بهداشت درمان هریسHeris Health Care Network

فهرست اصلی

رسیدگی به شکایات و تکریم ارباب رجوع

  

    جناب آقای مهندس فتح اله مجیدی 

   
           
- مسئول رسیدگی به شکایات و تکریم ارباب رجوع (لینک فرم نظر سنجی ارباب رجوع)


                 
منشور حقوقی بیمار
مواردی از منشور حقوق بیمار در بیمارستان ها دریافت مطلوب خدمات سلامت حق بیمار است. دسترسی به نظام کارآمد رسیدگی به شکایات حق بیمار است. با توجه به مراجعات فراوان مردم به بیمارستان‌ و امکان بروز خطا و اشتباهات عمدی و یا سهوی و همچنین دیگر عوامل نظیر برخورد نادرست پرسنل بیمارستان با مردم و بیمار، عدم توجه به درمان، سهل انگاری و بی مبالاتی کادر درمان بیمارستان، عدم وجود امکانات ضروری و مواردی از این قبیل شهروندان گرامی و مراجعین محترم می‌توانند هرگونه نظر،انتقادات،پیشنهادات و شکایات خود را ابتدا به سوپروایزر همان شیفت گزارش نموده و همچنین میتوانند با مراجعه به واحد امور رسیدگی به شکایات شبکه بهداشت و درمان شهرستان شکایت خود را ثبت و یا با شماره تلفن 43435485 اعلام نموده تا در اسرع وقت نسبت به رسیدگی موضوع اقدام شود. قابل ذکر است تمامی محیط بیمارستان جهت افزایش نظارت و بهره وری و همچنین جهت جلوگیری از وقوع جرم مجهز به دوربین مداربسته می باشد و تمامی موارد رصد میشود. روابط عمومی بیمارستان امام حسین علیه السلام هریس